Категории

ФИЛЕ ОТ РИБА ТОН 5 факта 5 полезни съвета

Публикувано от admin 16/11/16 0 Коментар/и

1. Риба тон е генерично (родово) название, под което се крият няколко вида риба, като например лефер. Филето на риба тон е изключително плътно, месесто и насищащо. Това е добре предвид  по-високата му цена, защото с порция от 120-150г чисто филе, комбинирано със свежа салата, може напълно да задоволите нуждите си за едно хранене.

2. Когато купувате консерва с риба тон, внимавайте изрично да е упоменато, че това е филе от риба тон, а не парчета.  Винаги се запознавайте със съдържанието на етикета,  за да можете точно да калкулирате приетия протеин.

3.  Средно голяма порция от 150г риба тон освобождава 22г протеин и 1г мазнини.

4. За да повишите приема на протеин за едно хранене, можете да прибавите към рибата извара или нарязано на ситно твърдо сварено яйце.

5. По-голяма част от мазнините на риба тон са здравословни омега-3 мастни киселини. Повишената употреба на този вид мазнини се свързва с повишено изгаряне на телесни мазнини и подобрено възстановяване.

Остави коментар